Tréninky MMA pro začátečníky v Praze

Pošli nám email a domluv si zkušební lekci MMA zdarma!

11 + 7 =

MMA Gym Praha najdeš na adrese Korunní 109, Praha 3 – tramvaj č. 10 či 16 do zastávky Perunova, anebo cca. 5 minut od stanice metra Náměstí Jiřího z Poděbrad.

MMA Side Mount aka téčko sekvence

Side mount aka “téčko” je jedna ze standard pozic jak v MMA, tak čistém grapplingu. Je to i jedna z preferovaných pozic, ve které skončit poté, co soupeře úspěšně dostanete takedownem na zem.  Priorita je v první řadě pozici neztratit - nenechat se...

číst více

5 tipů z MMA Gymu Praha: Takedown

Takedown je často jedním z rozhodujících momentů zápasu – málokdy vyústí v okamžité KO (big slam), avšak v očích rozhodčích znamená body navíc.

Co více – bojovníkovi umožňuje diktovat, vekteré fázi boje se bude zápas odehrávat, tj. jestli ve stoje, v clinchi, anebo na zemi.

číst více

5 tipů z MMA Gymu Praha: Low kick

Ten, kdo nemůže chodit, nemůže bojovat. Soupeř se nebude moci opřít o nohy, boxovat, kopat, začnou mu padat ruce. A právě proto je low kick (nízký obloukový kop), vedený na soupeřovo stehno, bezkonkurenčně nejpoužívanějším kopem v MMA. 5 tipů pro Low kick...

číst více

5 tipů z MMA Gymu Praha: Overhand

MMA „capák“ (angl. overhand, haymaker) patří mezi top KO údery v oktagonu. Mezi jeho nevýhody patří  dlouhá dráha,  relativně viditelný nápřah, a  nebezpečí soupeřova silového kontraúderu ze zadní (např. zadní direkt, stojíte-li oba ve stejném guardu).

číst více

5 tipů z MMA Gymu Praha: Jab

Jab, tj. přímý úder z přední ruky patří stejně jako v boxu mezi nejpoužívanější MMA techniky vůbec. MMA Gym Praha všem fighterům přináší 5 praktických tipů, týkajících se jabu! 

číst více
MMA newsletter

Facebook

Silový & kondiční trénink pro MMA

Začni cvičit MMA ještě dnes!

Sdílej prosím!